Фізкультхвилинки


















«Каченята»
Раз-два — всі пірнають,
Три, чотири — виринають,
П'ять, шість — на воді
Кріпнуть крильця молоді,
Сім, вісім — що є сили
Всі до берега поплили,
Дев'ять, десять — обтрусились
І за парти опустились.
«Гори Карпати»
Раз-два — піднімається гора,
Три, чотири — це круті гірські схили,
П'ять, шість — це орли дивний танець завели,
Сім, вісім — це смерічки похилилися до річки,
Дев'ять, десять — це вода з водоспаду витіка.
«Буратіно»
Буратіно потягнувся,
Раз — нагнувся, два — нагнувся,
Руки в сторону розвів —
Мабуть, ключик загубив.
А щоб ключик відшукати,
Треба нам навшпиньки встати.
«Зайченята»
Сірі зайчики маленькі
(Вушка є у них довгенькі)
В лісі грались, веселились, —
Працювати вже стомились.
А щоб добре працювати,
Треба трішки пострибати.
Відпочили, розім'ялись
Й до роботи знову взялись.
Один комплекс вправ виконується протягом 2—3-х тижнів.
«Ходить білочка по лісі»
Ходить білочка по лісі, —             Діти ходять по кімнаті, прос-
По високому, густому,                   тягають руки вперед, розводять
По зеленому, рясному.                  в сторони, слідкують поглядом,
В неї стежечок багато:                   відводять руку у загадану сторо-
По землі і по деревах.                    ну, слідкують поглядом, поверта-
Справа стежечка — до зірки,       ються назад, простягають руки
Зліва стежечка — до шишки,       вперед, слідкують поглядом.
Ззаду стежка — до горішка.
«На зеленій галявині»
На зеленій галявині,                    Діти ходять по колу.
Де рясна трава,
Дзюркотить криниченька,
Чиста, лісова.
До води схиляються                    Нахили тулуба вперед, руки
Квіти запашні.                              витягнуті вперед, слідкують по-
Камінці поблискують                  глядом за витягнутими пальцями.
В темній глибині.
Ми збирали ягоди,                        Збирають ягоди: слідкують за
Забрели сюди.                                 рукою, присідають.
Відпочити в затишку сіли
край води. Ходять в лісі шелести,   Ходьба.
дзюркотить вода —
Це казки криниченька
нам розповіда.
«Долоні»
— Де ваші долоні? —                                    Діти показують руки, склада-
Тут-тут-тут!                                                     ють в кулачки.
А в долонях пальчики живуть .                Розкривають кулачки і пока-
Працювали пальчики —                              зують пальчики в русі.
не лінувалися:
Ліпили, ліпили, малювали,                           Імітують ліплення, будівниц-
Будували, будували —                                     тво.
зупинилися.
А потім, а потім, а потім                                Повільно опускають руки на
стомилися,                                                           стіл.
«Ми теж умієм так»
Подивись скоріш, котра година,                            Дивляться вперед, вгору, ве-
Тік-так, тік-так, тік-так.                                           дуть пальцем зліва направо і на-
Наліво — раз, направо — раз!                                 впаки, нахиляються у вказаний
Ми теж умієм так! бік.
Щоб стати схожим на орла
І налякать собак,
Розправив півень два крила .                                   Піднімають праву руку в сто-
Ми теж умієм так!                                                         рону, потім ліву, махають ними.
Іде ведмідь, шумить в кущах,
Спускається униз.
На двох ногах, на двох руках,—                              Нахиляються і рачкують як
Ми теж умієм так.                                                        ведмідь.
Основне призначення фізкультхвилинок, які проводяться під час занять, — підвищити працездатність, зняти втому, дати відпочинок організму, в першу чергу — нервовій системі та мускулам.
У запропонованих фізкультхвилинках діти стежать за рухами рук, імітують різні види рухів, вчаться орієнтуватись в просторі, що спо­нукає розвиток зорових функцій. Необхідною умовою є повна розку­тість у рухах, вільне переміщення в кімнаті.
Ці фізкультхвилинки можна проводити у різних вікових групах.
«Прогулянка в лісі»
Діти лісом гуляли,                                                        Діти ходять по кімнаті.
За природою спостерігали.
Вгору — на сонце —                                                        Дивляться на сонце, рух «ліх-
подивились,                                                                      тарики». промінчиками зігрілись.
Метелики літали,                                                               Імітують метелика.
Крильцями махали.
Дружно плеснімо: раз,                                                     Плещуть в долоні.
два, три, чотири, п'ять.
Треба нам букет зібрать.                                                  Присідають, імітують букет
Раз присіли, два присіли,                                                  в руках.
В руках дзвоники задзвонили.
Вправо дзвін: Нахилили тулуб вліво —
Дінь-дінь! вправо (з «букетом»).
Вліво дзвін: Показують пальцями і слідку-
Дінь-дінь! ють поглядом, як бджола летить
На ніс сіла бджола. і сідає на ніс.

«На морі»
Хвилі бавляться та б'ються,                                          Роблять хвильові рухи руками
Наче неслухи-хлоп'ята.                                                  перед собою, зліва направо і навпаки.
I стрибають, і сміються: 
Вітер їм лоскоче п'яти.                                                   Стрибають.
Вгору, вниз і знову вго                                                 Руки вниз — вгору, очима
Підганяє дужий вітер.                                                   слідкують за рухами.
Розгойдав він ціле море —                                         Розводять руки в сторони,
Як же хвилям не радіти!                                              усміхаються.

Комментариев нет:

Отправить комментарий