среда, 8 ноября 2017 г.


Здоров'я - це твоє життя
Учні нашого класу побували в шкільній бібліотеці, де познайомились з книжковою виставкою "Здоров'я - це твоє життя" 



Прийняли участь у тематичній подорожі "Подорож до країни Здоров'я". Разом з бібліотекарем Солонніковою Т. О. побували на станціях: "Я вдома", "Ти пішохід і пасажир", "В гостях у світлофора Моргайлика", "Вогонь друг чи ворог".









Проводили ігри «ТАК-НІ» про гумористичні поради пані Шапокляк. Відгадували загадки, читали прислів’я.         
                         
                                


      Переглянули презентацію по книзі В.ГуріноЇ «АБЕТКА БЕЗПЕКИ»

 10 уроків «Абетки безпеки» познайомили дітей з найважливішими правилами безпеки, які допоможуть їм навчитися правильно поводити себе в різних ситуаціях.
                           
  Здоровий спосіб життя та зміцнення  здоров’я – головна складова на шляху покращення якості життя. Адже наше здоров’я сьогодні – це основа здоров’я  майбутніх поколінь.

Комментариев нет:

Отправить комментарий