среда, 29 апреля 2020 г.

Доброго ранку всім!
Завдання на середу 29 квітня
1. Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення. Твір "Моя заповітна мрія".
Напишіть твір за планом:
             План
1. Про що ти мрієш?
2. Чому ти мрієш саме про це?
3. Чи знаєш ти, як досягти своєї мрії?
4. Що ти робиш для здійснення своєї мрії?

Зразки творів
Моя мрія
У мене є маленька сестричка Оленка. Нещодавно вона захворіла. Вся наша родина хвилювалася за її здоров’я.
Лікувала мою сестричку дитячий лікар Віра Андріївна. Вона з великим теплом і любов’ю виконала свою роботу. Оленка вилікувалась і знову радісно усміхалась.
Мені дуже сподобалася професія дитячого лікаря. Я теж хочу в майбутньому дарувати дітям здоров’я, оберігати їх від хвороб.
Я знаю, що цю професію здобувають у медичному університеті.
Навчаюсь я старанно. Мрію успішно закінчити школу, вступити до цього навчального закладу і стати таким лікарем, як Віра Андріївна.
Моя мрія
Я люблю домашніх тварин. Наш собака Тузик – мій справжній друг. Одного разу він захворів і ми з мамою його вилікували. Якими вдячними очима дивився на нас наш песик.
І з того часу я вирішила стати ветеринаром. Буду піклуватися про братів наших менших. Даруватиму їм здоров’я і радість. Для цього, звичайно, потрібно успішно закінчити школу і здобути професію ветеринара.
Я вірю, що моя мрія здійсниться, і я принесу багато користі нашій країні.
2. Математика
Частини.Позначення частин числа цифрами. Складання і розв'язування задачі за коротким записом.
с. 152 - 153, № 1007 - 1015.
№ 1007. Розглянь. Яку частину круга не зафарбовано? Під рискою число, яке показує, на скільки частин поділений круг? ( 3, 4, 5).
Над рискою - скільки частин не зафарбовано.( 1).
На закріплення № 1008.
Розв'яжи задачу № 1009 та кругові вирази № 1012.
Д/з № 1014, 1015.

3. Російська мова
Аудирование. Закрепление изученного.
с. 152 155.
Упражнение 305. Прочитайте внимательно текст. Письменно ответьте на вопросы после текста.
Д/з Упражнение 307.

Комментариев нет:

Отправить комментарий