пятница, 10 мая 2019 г.

День здоров'я в школі
    Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя. І найбільше в світі багатство – це здоров’я». 
              Здоров’я – це безцінний дар. Без нього дуже важко зробити життя цікавим, багатогранним і щасливим. Тому здоров’я треба берегти і зміцнювати. 
             Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. 

10 травня в щколі пройшов День Здоров'я. Діти змагалися, грали в ігри, дихали свіжим повітрям. Всі були веселі, усміхнені і задоволені.







   Щоб був ти багатим і дужим,
   Щасливим був ти і твій край.
  Не будь ти до себе байдужим,
 Всю душу в здоров'я вкладай.

                     Пильнуй ти здоров'я - і завтра й сьогодні,
                        Щоб був ти прекрасним, здоровим і модним
  Про вигляд, фігуру і душу подбай
 Здоров'я шануй і людей поважай
         Рух - це життя, ти про це, пам'ятай.


       

Комментариев нет:

Отправить комментарий