вторник, 5 мая 2020 г.

Доброго ранку всім! 
Завдання на середу 6 травня
1. Українська мова
Написання частки не з дієсловами. Розбір дієслова як частини мов. ( впр. 441 - 445).
Вправа 441 с. 176
— Прочитайте вірш Дмитра Павличка. Розкажіть, до чого закликає автор?
— Зверніть увагу на те, як пишеться слово не з дієсловами.
Заучування правила (с. 176)
 Збагачуємо словниковий запас (вправа 442, с. 176)
— Прочитайте прислів’я. Яку спільну думку в них висловлено?
— Спишіть, підкресліть дієслова з не.
4. Робота над вправою 443, с. 176)
— Чи знаєте ви правила для учнів? Уставте пропущені дієслова і прочитайте.
— Запишіть правила і дотримуйте їх.
5. Збагачуємо словниковий запас (вправа 444, с. 177)
— Прочитайте прислів’я. Як ви їх розумієте?

— Спишіть. Дієслова з не підкресліть.
— Зробіть аналіз дієслів першого речення у поданій послідовності
Д/з Вправа 445. Вивчити правило с. 176.

2. Математика
Знаходження числа за його частиною. Розв'язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв'язування нерівностей.
с. 156 - 157, № 1036 - 104.
Сьогодні  ви навчитеся розв’язувати задачі на знаходження числа за його частиною.
 Вивчення нового матеріалу
Колективне розв’язування задачі за кресленням (с. 156, завдання 1036)
— Скільки четвертих частин у цілому? (Чотири)
— Яка довжина 1  відрізка? (18 мм)
                            4
— Якщо в цілому відрізку 4 таких частини по 18 мм, то треба по 18 мм взяти 4 рази. Якою арифметичною дією дізнаємося про довжину цілого відрізка? (Дією множення.)
Розв’язання
18 • 4 = 72 (мм)
Відповідь: 72 мм.
— Що означає число 18? (Довжина однієї частини.)
— Що означає число 4? (Кількість частин у цілому.)
— Що означає число 72? (Величина цілого)
— Якою дією ми дізналися про величину цілого? (Дією множення.)
— Як знайти величину цілого за величиною його частини? (Треба величину частини помножити на кількість частин у цілому.)
Висновок. Щоб знайти число за величиною його частини, треба величину частини помножити на кількість частин у цілому.
Завдання 1037, 1038.
Робота над задачею (с. 156, завдання 1039)
— Що означає число 9? (Скільки медалістів у випускному класі.)
— Що ще означає число 9? (Величину 1  учнів у класі.)
                                                                   3
— Що означає число 1  ? (Яку частину учнів становлять медалісти.)
                                3
— Що означає знаменник 3? (На скільки рівних частин поділили кількість усіх учнів.)
— Що означає чисельник 1? (Скільки таких частин взяли.)
— Що треба знайти в цій задачі? (Кількість учнів у класі.)
— Як в математиці позначають ціле? (1)
— Що треба знайти в цій задачі? (Треба знайти число за величиною його частини.)
— Як знайти число за величиною його частини?
Розв’язання
9 • 3 = 27 (учн.)
Відповідь: 27 учнів у випускному класі.
 Задача (с. 157, завдання 1040)
 Розв’язування нерівностей (с. 157, завдання 1041)
 Задача (с. 157, завдання 1041)
Д/з № 1044, 1045.

3. Російська мова
Работа со словарем. Построение текста.
с. 155- 157.
Упражнение 308. Внимательно прочитайте текст и ответь на вопрос, почему словарь так называется?
Упражнение 309. Списать, вставить пропущенные буквы.
Упражнения 310, 311 - устно.
Д/з Упражнение 312.

4. Я у світі
Практична робота: "Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?"
Перегляньте пізнавальний мультфільм https://www.youtube.com/watch?v=tfzkG8kMcAc&t=50s
Складіть розповідь про своє місто.

Комментариев нет:

Отправить комментарий