четверг, 7 мая 2020 г.

Доброго ранку всім! 
Завдання на п'ятницю 8 травня

1. Математика
Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Розв'язування задач.
с. 158 - 159, № 1046 - 1056.
Задача (с. 158, завдання 1047)
Це задача розв’язується  дією ділення
 20 : 6.
Але знайти значення цієї частки швидко не можна, тому що не існує такого числа, яке при множенні на 6 дає 20. Виникає проблемна ситуація.
Пропоную її розв’язати засобом практичних дій.
— Скільки потрібно взяти олівців, щоб покласти в першу склянку? (6) Візьміть 6 олівців і покладіть їх у першу склянку.
— Чи всі олівці ми розклали? (Ні, не всі.)
— Візьміть ще стільки олівців, щоб покласти у другу склянку. Скільки потрібно взяти олівців? (6) Беремо 6 олівців і кладемо у другу склянку.
— Чи всі олівці ми розклали? (Ні, не всі.)
— Візьміть ще стільки олівців, щоб покласти у третю склянку. Скільки потрібно взяти олівців? (6) Беремо 6 олівців і кладемо у третю склянку.
— Чи всі олівці ми розклали? (Ні, залишилося 2 олівці.) Чи можна їх покласти у четверту склянку? (Ні, тому що треба розкладати по 6 олівців у кожну склянку, а тут лише 2.)
— Скільки ми отримали склянок з олівцями? (Три склянки по 6 олівців у кожній.)
— Скільки олівців залишилося? (Залишилося 2 олівці.)
— Розв’язання цієї задачі можна записати так
: 20 : 6 = 3 (ост. 2)
 — ми виконали ділення з остачею, тут: 20 — ділене, 6 — дільник, 3 — частка, 2 — остача. Цей запис читають так: 20 поділити по 6, у частці буде 3 і в остачі 2.
 Виконання ділення з остачею, спираючись на практичні дії
(с. 158, завдання 1048)
 Порівняння прикладів на ділення націло і ділення з остачею
(с. 158, завдання 1049)
12 : 3 = 4                           16 : 4 = 4
13 : 3 = 4 (ост. 1)            18 : 4 = 4 (ост. 2)
Висновок: в остачі отримуємо число, яке показує, на скільки ділене більше за число, яке ділиться на дільник націло, а в частці отримуємо те саме число, що й при діленні націло.
Робота над задачею (с. 159, завдання 1051)
— Скільки окремих квадратів можна скласти з 11 однакових паличок? Щоб дізнатися, скільки окремих квадратів можна скласти з 11 однакових паличок, треба 11 поділити на кількість сторін квадрата, тобто на 4.
11 : 4 =?
8 : 4 = 2
11 – 8 = 3, тому 11 : 4 = 2 (ост. 3)
— Скільки квадратів можна скласти? (Два квадрати, і ще залишиться 3 палички.)
3. Робота над задачею (с. 159, завдання 1052)
— Скільки окремих трикутників можна скласти з 11 однакових паличок?
11 : 3 = 3 (ост. 2)
9 : 3 = 3
11 – 9 = 2
(Три окремі трикутники можна скласти з 11 паличок, і ще 2 палички залишаться.)
4. Порівняння значень виразів (с. 159, завдання 1053)
Д/з № 1055, 1056.

2. Російська мова
Составление высказывания о словарной статье..с. 158 - 163.
Д/з Упражнения 317, 318 (устно).

3. Літературне читання
А. Костецький "Імена", "Дивна звичка".
Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.
- Прочитайте вступну статтю до розділу ( с. 172).
Опрацювання вірша "Імена" А. Костецького. (С. 173).
Дайте відповіді на запитання.
Гра "Диктор телебачення".
Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.
Опрацювання вірша "Дивна звичка" А. Костецького.
Прочитайте рими, які добирав хлопчик. Які з них видалися вам смішними, несподіваними? Які рими дібрали б ви?
Д/з Виразно читати вірші (с. 173 - 175).

Комментариев нет:

Отправить комментарий